Wróć na początek strony
Przejdź do wyszukiwarki
Przejdź do treści głównej
Przejdź do danych kontaktowych
Przejdź do menu górnego
Przejdź do menu prawego
Przejdź do menu bocznego
Przejdź do mapy serwisu
Bolesty zimą Fot. Ewa Bożena Konstantynowicz
Boelsty zimą
Jezioro
Jezioro
Jezioro Bolesty
Jezioro Bolesty
Kładka Fot. K. Olfier- Halicka
Kościół Fot. K. Olfier- Halicka
Krowy. Fot. K. Olfier- Halicka
Maki
Most kolejowy. Fot. Łukasz Prychodzki
Orkiestra. Fot. M. Halicki
Pola
Pola
Portyk Fot. K. Olfier- Halicka
Rospuda
Rospuda
Spływ II. Fot. K. Olfier- Halicka.
Wieniec dożynkowy. Fot. K. Olfier- Halicka.
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Deklaracja dostępności” 

Zabezpieczenie przed robotami. Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

Pola oznaczone * są wymagane.

Deklaracja dostępności

Artykuł

Wstęp

Gmina Raczki zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://www.raczki.pl/.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Brak ostrzeżeń przed otwarciem nowego okna/zakładki w przeglądarce.
  • Nie wszystkie elementy graficzne mają opis.
  • Filmy nie mają audiodeskrypcji
  • Nie wszystkie odnośniki do plików zawierają informację o wielkości pobieranego pliku.
  • Nie wszystkie tabele są prawidłowo sformatowane.
  • Nie wszystkie ramki mają tytuły.
  • Na stronie znajdują się puste linki.
  • Istnieją dokumenty do pobrania, które nie są dostępne cyfrowo.

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty wytworzone przed 23 września 2018r. mogą nie być dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • Elementy osadzone pochodzące od zewnętrznych dostawców, np. Google Maps.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez firmę INTERmedi@ Spółka Jawna. Wyniki badania przedstawia Raport.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki. Dodatkowo zdefiniowane są specjalne skróty klawiaturowe:

  • ALT + 0 - powrót na początek strony
  • ALT + 1 - przejście do wyszukiwarki
  • ALT + 2 - przejście do treści głównej
  • ALT + 3 - przejście do danych kontaktowych
  • ALT + 4 - przejście do menu górnego
  • ALT + 6 - przejście do menu prawego
  • ALT + 8 - przejście do menu bocznego
  • ALT + 9 - przejście do mapy serwisu

W przypadku przeglądarki Firefox zamiast klawisza ALT należy używać ALT + SHIFT. W przypadku komputerów Apple z systemem macOS zamiast klawisza ALT należy użyć Command + ALT.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Mariusza Zalewskiego - mejlowo ug@raczki.pl lub telefonicznie 875685925.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mejlowo:

  • Adres: Plac Kościuszki 14, 16-420 Raczki
  • e-mail: ug@raczki.pl.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Gmina Raczki, Plac Kościuszki 14, 16-420 Raczki

Do budynku prowadzą 2 wejścia od Placu Kościuszki. Do obu wejść prowadzą schody. Przy schodach do wejść znajdują się podjazdy dla wózków.

Sekretariat znajduje się na parterze budynku.

Dla osób na wózkach dostępny jest tylko korytarz i pomieszczenia na parterze. W budynku nie ma windy.

W budynku jest toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.

Przed budynkiem wyznaczono 2 miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W budynku są oznaczenia w alfabecie brajla oraz oznaczenia kontrastowe w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • podmiot zapewnia możliwość kontaktu za pomocą poczty elektronicznej,
  • podmiot zapewnia możliwość przesyłania wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych,
  • podmiot zapewnia możliwość pomoc tłumacza języka migowego. W czasie do 2-3 dni roboczych od zgłoszenia takiej potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego,
  • podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących w postaci pętli indukcyjnych,
  • podmiot zapewnia na swojej głównej stronie internetowej informację o zakresie swojej działalności w postaci: tekstu odczytywalnego maszynowo i łatwego do czytania.
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.